Tuesday, October 31, 2006

atölye :D
2006-2007 PROGRAMLARI BAŞLIYOR...
detaylar aşağıda...

atölye :D’de İngilizce Eğitim Grupları Başlıyor!…

atölye :D’de Başlangıç, Orta Seviye ve İleri Seviye olmak üzere İngilizce Eğitim Grupları başlamaktadır. Gruplar için her seviyede Normal ve Yoğun olmak üzere 2 ayrı formatta çalışma seçeneği bulunmaktadır.
Normal eğitim seçeneği, iki ayrı günde yapılacak iki saatlik dilbilgisi ve bir saatlik konuşma derslerinden (haftada toplam 3 saat) oluşmaktadır. Yoğun eğitim seçeneği ise iki ayrı günde yapılacak ikişer saatlik dilbilgisi dersleri ve üçüncü bir günde yapılacak bir saatlik konuşma dersinden (haftada toplam 5 saat) oluşmaktadır. Dil ögrenimi, kişi hangi seviyede olursa olsun, konuşma dersleriyle desteklenmelidir. Böylece birçok kişinin haklı şikayeti olan “Dilbilgisini biliyorum ve okuduğumu anlıyorum ama konuşamıyorum” engeli oluşmaz ve dilbilgisi, esas amaç olan ‘bir dili konuşabilir’ olmayı destekleyerek doğru konuşmanın temelini oluşturur.
Her bir grup sadece 4 kişiden oluşacaktır. Böylelikle, çalisma sırasında herkes daha fazla zaman ve konuşma şansı elde edecektir. Grup içindeki kişilerin seviyelerinin birbirine yakın olması daha hızlı ilerlemeyi sağlayacağından, seviye belirlenmesi için bir ön görüşme yapılacaktır. Ders saatleri grup üyeleri ve eğitmenle beraber belirlenecektir.
Kullanılan teknik ve öğretim şekli, ileri yaşlarda dil ögrenmeyi destekleyici ve kolaylaştırıcı yöndedir. Hangi yaş ve meslekte olursanız olun, dil eksikliğinin size engel olmasına izin vermeyin! Bugün başlayın, kısa bir sürede seviyenizi fark edilecek oranda artırın!
Daha detaylı bilgi için atölye :D ile görüşebilirsiniz.
İletişim için: 0538 399 29 88 veya
atolye-d@hotmail.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home